Bun venit

Societatea Secom SA ofera abonatilor sai o platforma unde acestia au posibilitatea de:
- Vizualizare si plata online a facturilor
- Primirea de mesaje personalizate din partea companiei. 

CODUL DE CLIENT Si NUMARUL DE CONTRACT necesare in procesul de inregistrare se regasesc in coltul din dreapta al facturii. Lungimea parolei trebuie sa fie de minim 8 caractere.

 ATENTIE!! Pe factura numarul de contract este urmat de data semnarii contractului!! Introduceti STRICT nr. de contract, fara aceasta data!!! (ex: 22-AS/2011/01.03.2011 - nr de contract este 22-AS/2011 - partea colorata se ignora !!)  

Daca intampinati probleme in timpul procesului de inregistrare sau la autentificare, va rugam sa ne semnalati acest lucru la adresa de email portal@secom-mehedinti.ro .Va vom contacta in cel mai scurt timp pentru remedierea situatiei.
Perioada de autocitire, acolo unde se aplica, este de la 20 ale lunii pana la sfarsitul lunii (casnici zona Dr.Tr.Severin) respectiv pana la 25 ale lunii pentru clientii casnici din celelalte localitati unde prestam servicii de apa si canalizare.

Pagina web:
www.secom-mehedinti.ro

Va multumim,

Societatea Secom SA